Fantager

Nápověda

Království

Království rozděluje hru do různých samostatně oddělených skupin - jako server.
V každém království se odehrávají 4 ligy, celkem s 19 skupinami po 12 týmech - tj. každé království omezuje počet hráčů na 228.

Team

Morálka

Týmová morálka hraje důležitou roli v zápasech. Čím vyšší morálka tím je vetší šance, že váš tým v zápase uspěje.

Každý tým má něco jako "standartní" morálku. Je to hodnota morálky, ke které týmová morálka konverguje. Tato standartní morálka závisý na hrdinech Vašeho týmu a také na trenérech. Nejdůležitější je Vaše rasové složení týmu. Čím lépe spolu jednotlivé rasy v týmu vycházejí, tím je i vyšší standardní morálka. Druhý důležitý faktor je charisma všech hrdinů. Čím vyšší mají charisma, tím vyšší je i standartní morálka. Vliv rasové shody i charisma je u každého hrdiny přímo úměrný jeho úrovni. Poslední věc, která ovlivňuje standardní morálku je charisma trenérů. Čím vetší, tím lepší. Rasová příslušnost se u trenérů nezapočítává.

Jediná věc jak můžete ovlivnit okamžitou morálku je nastavení přístupu k zápasu. Pokud hrajete zápas s přístupem O nic nejde nebo V pohodě, tak vaše okamžitá morálka po zápase vzroste. Na druhou stranu pokud hrajete zápas sezóny nebo důležitý zápas tak morálka klesne.

Čím větší je rozdíl oproti aktuální morálce, tím větší je její změna. Pokud budete hrát všechny zápasy s normálním přístupem, vaše morálka zkonverguje ke standardní morálce a zůstane na její hodnotě.

Při hraní zápasu má morálka zásadní vliv na jeho průběh. Hrdinové s nízkou morálkou mají větší šanci, že jim morálka selže a stanou se na určitou dobu nepoužitelní. Na druhou stranu hrdinové s vysokou morálkou nemají jen nižší šanci na selhání morálky, ale mouhou dostat i morálkové bonusy, které ovlivňují šanci na zásah nebo kouzlení, stejně jako bonusy ze štěstí.

V týmu je možno mít nejvýše 35 hrdinů. V případě, že jich máte více, stává se trénink nefektivním a také morálka týmu značně upadá.

Fanklub

Příjem ze zápasů je jeden z nejdůležitějších zdrojů financí, které máte. Množství fanoušků, kteří přijdou na zápas je velmi závislé na velikosti fanklubu a na jejich náladě.

Velikost fanklubu nejvíce záleží na Vašem celkovém hodnocení ve hře. Pokud hrajete vyšší soutěž, máte možnost mít větší fanklub než týmy z nižších lig. Změna počtu fanoušků ve Vašem fanklubu nastává dvakrát do týdne a je závislá na rozdílu teoretického maxima fanoušků a jejich aktuálním počtem ( čím větší rozdíl, tím více jich přijde ) a také na jejich momentální náladě.

Nálada fanoušků je ovlivňována zápasy. Přátelské zápasy a výpravy do jeskyň náladu neovlivňují, všechny ostatní ano. V ligových zapasech je nálada ovlivňována více domácímy zápasy, protože na ně obvykle přijde víc vašich fanoušků. Pokud prohrajete zápas s týmem, který je umístěn na nižší pozici než Vy, bude to mít větší negativní důsledky, než kdybyste prohráli s týmem, který je umístěn na vyšší pozici než Vy.

Hrdinové

Člověk

Věk a stárnutí
Minimální: 16
Stáří: 25
Úmrtnost: 45
Popis a informace

Elf

Věk a stárnutí
Minimální: 50
Stáří: 130
Úmrtnost: 500
Popis a informace

Trpaslík

Věk a stárnutí
Minimální: 40
Stáří: 100
Úmrtnost: 250
Popis a informace

Skřet

Věk a stárnutí
Minimální: 15
Stáří: 23
Úmrtnost: 40
Popis a informace

Nemrtví

Věk a stárnutí
Minimální: 55
Stáří: 80
Úmrtnost: 150
Popis a informace

Obr

Věk a stárnutí
Minimální: 20
Stáří: 35
Úmrtnost: 80
Popis a informace

Ent

Věk a stárnutí
Minimální: 500
Stáří: 600
Úmrtnost: 2000
Popis a informace

Nemůže nosit žádné základní vybavení, mimo speciálních.

Džin

Věk a stárnutí
Minimální: 30
Stáří: 50
Úmrtnost: 100
Popis a informace

Nemůže nosit boty :-D

Snášenlivost

Člověk Elf Trpaslík Skřet Nemrtví Obr Ent Džin
Člověk 100 90 70 20 10 30 70 80
Elf 90 100 50 0 10 20 100 80
Trpaslík 70 50 100 20 20 30 30 60
Skřet 20 0 20 100 90 70 0 60
Nemrtví 10 10 20 90 100 80 20 70
Obr 30 20 30 70 80 100 40 70
Ent 70 100 30 0 20 40 100 60
Džin 80 80 60 60 70 70 60 100

Vlastnosti

Stáří

Forma

Únava

Zkušenosti

Dovednosti

Síla ovlivňuje počet zranění bojovníků. Také určuje jak těžké předměty může mít hrdina vybavené.

Obratnost je nejdůležitějším prvkem pro výpočet obranného čísla. Navíc hraje důležitou roli při výpočtu útočného čísla lučišníků, menší vliv má i na útočné číslo bojovníků. Podobně jako síla ovlivňuje také počet zranění, které působí daný hrdina. Pokud ma hrdina navíc 2 zbraně, měl by mít vysokou obratnost, jinak bude mít značné postihy.

Konstituce určuje kolik životů bude hrdina mít.

Rychlost ovlivňuje rychlost pohybu a také útok a obranu. U lučištníků také rychlost přebíjení a u mágů rychlost zacílení.

Inteligence určuje kolik many bude hrdina mít. Dále vyšší inteligence umožňuje mágům sesílat náročnější kouzla. Má vliv na sílu a trvání seslaných kouzel.

Síla vůle je velmi důležitá pro mágy. Je to základní vlastnosti pro určení útočného i obraného magického čísla. Je také velmi důležitá pro úspěšné sesílání kouzel. Ovlivňuje sílu a trvání kouzel.

Charisma ovlivňuje klesání a růst morálky jak přímo hrdiny tak celého týmu. V zápase také rychlost obnovení morálky po jejím selhání.

Štěstí ovlivňují šanci na úspěšný zásah nebo kouzlení. Také zvyšuje šanci vyhnutí se útoku a při zásahu efektivitu brnění pro pohlcení zranění.